נשירת שיער היא מהבעיות האסתטיות המבאסות ביותר, הן לגברים והן לנשים. נשירת שיער מתרחשת מגורמים שונים, בין היתר מעבר בין עונות, חוסרים של ויטמנים בגוף ואפילו לחץ או שינה לא טובה. כדי להתמודד נכונה עם נשירת השיער, כדאי למצוא את שורש הבעיה. כך או כך, תמיד טוב להכיר את 6 הטיפים הטבעיים הבאים, שתורמים לצמיחה מוגברת של שיער בריא ויסייעו לכם להתמודד עם הבעיה.

שמנים

אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע נשירת שיער הוא להשתמש בשמנים אתריים, המלאים בכל טוב, כמו שמן מנטה, קוקוס, רוזמרין ושמן זית. ניתן לעסות את הקרקפת במשך מספר דקות, באופן יומי, ואת התוצאות תראו בהקדם, שכן השמנים מעודדים צמיחה מוגברת של שיער בריא. תוכלו לנסות להשתמש בשמן הזה, שמן המיועד לנשירת שיער.

ציפית משי

טיפ מפתיע אך לחלוטין עובד הוא להחליף את ציפית הכרית מציפית כותנה לציפית משי. החיכוך הנגרם בין השיער לבין הכותנה יכול לגרום לקשרים נוראים בשיער, שנתלשים לגמרי כשמנסים לסרקם. לעומת זאת, במשי אין סיבים שייתפסו בשיער. המשי הרך מסייע לשיער פשוט "לזרום" על הכרית – ולכן תורם בדרכו לשיער מלא יותר.

תזונה

דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא שהתזונה שלנו משפיע ישירות גם על צמיחת השיער – או לחילופין על הדלילות והנשירה שלו. עדיף להגביר צריכת מזון העשיר בחלבון, שמנים בריאים ומינרלים. מזון שכדאי להכניס לתפריט היומי ולהם השפעה ישירה על צמיחת השיער הוא, למשל, גזרים, פלפלים אדומים, סלמון, שקדים ואפילו שוקולד מריר. בנוסף, נסו להחליף את הקפה בתה ירוק.

יותר מים, פחות אלכוהול

גם למים השפעה ישירה על צמיחת השיער. צריכת כמות מים לא מספקת עשויה להשפיע על כל הגוף, וכן לגרום לנשירת שיער ולהפיכת השיער שביר, לא בריא וחסר ברק. לכן, השתדלו לשתות כמות טובה של מים בכל יום – לא פחות מ-8 כוסות. בניגוד מוחלט, אלכוהול הוכח כפוגם בצמיחת השיער והפיכתו ללא בריא. לכן, נסו להימנע מצריכה מוגברת שלו.

השתמשו בחומרים טבעיים

חלב קוקוס, חומץ תפוחים, תה ירוק ואפילו מיץ בצל(!) כל אלו יכולים לסייע לצמיחת שיער מוגברת ובריאה יותר. בחרו אחד שאתם אוהבים או פשוט יש לכם בבית, וצרו מהם מסיכה שמשאירים על השיער בין שעה למספר שעות ושוטפים אחר כך. כולם עשירים בויטמנים וברכיבים המעשירים את הקרקפת ומסייעים לצמיחה בריאה.

ויטמנים

הטיפ האחרון הוא לנסות ולצרוך ויטמנים מדי יום, המכילים רכיבים המסייעים לצמיחת השיער. אלו, למשל, הם ויטמין A, ויטמין E, אבץ, מגנזיום וברזל. ניתן להתייעץ עם רופא כדי להתאים טוב יותר את הויטמנים, ואפילו לבדוק באמצעות בדיקת דם האם יש לכם חוסרים מסוימים שעשויים לגרום לנשירה.

מחבר

רשום תגובה