אחת הדילמות היומיות שלנו היא מה לקחת לעבודה. כבר נמאס לנו להזמין אוכל למשרד, וגם כמה אפשר לאכול את שאריות האוכל של הילדים? אירגנו עבורכם כמה אופציות מצוינות לארוחות צהריים משביעות, בריאות ומזינות, שלא דורשות יותר מדי השקעה!

אורז עם תוספות

אורז היא אופציה מצוינת לארוחת צהריים. היא קלה להכנה, טעימה ומשביעה. אפשר לבשל כמות יפה של אורז לבן בתחילת השבוע, ומדי יום לאדות ירקות וחתיכות עוף או טופו. כך תקבלו ארוחת צהריים מזינה וקלילה לעבודה.

סנדוויצ'ים

סנדוויצ'ים הם כנראה הפיתרון הקל ביותר, אבל הוא לא חייב להיות מבאס. אפשר להשקיע בסנדוויצ'ים מזינים, טעימים ובריאים, ואפילו להחליף את הלחם בטורטיה. הכניסו פנימה ירקות, תרד, ביצים, אבוקדו וכל מה שאתם אוהבים, ותקבלו ארוחה טעימה במיוחד.

סלט

סלט הוא גם אופציה מצוינת לארוחת צהריים. מעבר לירקות, כדאי לשדרג את הסלט עם רכיבים נוספים שיעזרו לכם לשבוע, כמו קינואה, בורגול, בטטה, גבינה, חתיכות עוף וכן לחם בצד. אופציית אחסון מצוינת? צנצנות! הכניסו את הירקות והרוטב לתוך צנצנת, שקשקו היטב ותהנו.

קרקרים עם תוספות

אם אין לכם זמן להכין מראש, תאכלו לרכוש חבילת קרקרים/פירכיות/לחם, וכן לפנק עם תוספות כמו טפנדים, אבוקדו או גבינות. זאת לא הארוחה הכי מזינה ובריאה, אבל היא כן תשביע אתכם והיא פיתרון טוב אם אין לכם זמן לבשל או להכין באותו הבוקר.

מחבר

רשום תגובה